Cevi/Logins Nieuwsflash 2020/3

​Paasvakantie en corona: twee termen die nu ons leven beheersen. Maar het werk valt daarbij niet stil. Ook nu blijven wij tot uw beschikking.

Kent u trouwens ons nieuwe helpdesksysteem al? Weet u wat knipperlichten zijn voor de OCMW’s? Bent u al vertrouwd met BEO? U leest het hieronder.

 

BEO: de eenvoudigste manier om informatie op te vragen uit uw boekhouding

U gebruikt de BBC boekhouding? U gebruikt een pc, tablet of smartphone? Meer hebt u niet nodig. Want via onze BBC Webmodule BEO vraagt u gewoon in uw browser alle mogelijke informatie op uit uw boekhouding. Decentraal werken wordt hierdoor nog eenvoudiger. Alle informatie wordt zo voorgesteld dat ook medewerkers zonder boekhoudkundige achtergrond gemakkelijk hun weg vinden vanuit het centrale dashboard.

BDO dashboard

 Sterke punten

  • Heldere lay-out, intuïtief in gebruik, geen opleiding vereist.
  • Snelkoppelingen toevoegen naar vaak gebruikte schermen in een handige shortcut.
  • Snel en op elk moment up-to-date.
  • Ondersteund decentraal werken: kan ook van thuis uit geraadpleegd worden.
  • Compatibel met tablet of smartphone.
  • Goedkeuren kan zelfs met een cijfercode.
  • Gedeelde databeveiliging met de BBC-toepassing

Nieuwe functionaliteiten

Nieuw in de huidige versie is dat u via indicatoren en metingen het beleid kunt opvolgen.

BEO - beleid opvolgen

Daarnaast is het eenvoudiger om de betalingshistoriek van facturen op te volgen.

BEO betalingshistoriek facturen opvolgen

Op de planning

Natuurlijk breiden we BEO verder uit. Denk maar aan de volledige opvolging van verkoopfacturen, een decentrale budgetingave met alerts naar de eindgebruiker …

Subscribe

Wilt u in het vervolg ook deze Nieuwsflash ontvangen? Schrijf u hier in!

Krachtige knipperlichten

In samenwerking met de POD MI is de elektronische uitwisseling van de knipperlichten ontwikkeld. De knipperlichten zijn nu rechtstreeks toegankelijk en komen aan in het OCMW via de stroom van de mutaties. De OCMW’s hebben daarenboven ook de mogelijkheid om naast de feedbackcode bijkomende opmerkingen te bezorgen die rechtstreeks door de POD MI verwerkt worden. Als alle knipperlichten door het OCMW elektronisch behandeld worden zal er geen halfjaarlijkse lijst meer aangemaakt worden.

Bron : http://podmisppis.createsend.com/t/ViewEmailArchive/r/D3FDD6F15E33D7A72540EF23F30FEDED/C67FD2F38AC4859C/

 

Carine RobionDeze manier van werken is efficiënter voor alle betrokken partijen. Zo getuigt ook mevrouw Carine Robion uit Grimbergen:
“Ik ben heel tevreden over de knipperlichten. De verwerking loopt vrij vlot. Ik kan alle dagen gaan controleren of er nieuwe knipperlichten zijn en hoef niet meer te wachten tot ik deze krijg via de site van de POD.
Het feit dat we ook onmiddellijk een antwoord bezorgen aan de POD via de module is heel positief dit zou moeten leiden tot minder semestriële overzichten en antwoorden te bezorgen aan de POD.
We kunnen ook veel vlugger reageren en actie ondernemen naar de klant toe indien dit nodig is.”

Ann StantonAnn Santon, maatschappelijk assistente in Stekene OCMW, omschrijft de nieuwe werking als volgt:
Ik heb de toepassing reeds meerdere keren gebruikt. Ze zeker gebruiksvriendelijk. Bovendien is het eenvoudiger dan de toepassing voordien (via Excel-bestand).
Het geeft zelfs voldoening om de knipperlichten te behandelen en deze af te vinken.”

Hebt u hier vragen over of nood aan ondersteuning? Cevi/Logins staat voor u klaar.

Het Cevi/Logins Self-service portal

Klantenportaal en kennissysteem in één

TOPdesk logoCevi/Logins streeft er naar om het service-level dat we u als klant bieden steeds te verbeteren. Sinds 1 januari 2020 maken we hiervoor gebruik van TOPdesk. Het Self-Service Portal van Cevi/Logins helpt u om alle antwoorden op uw vragen op een eenvoudige en snelle manier te stellen of terug te vinden.

Via het klantenportaal kunt u zelf nieuwe meldingen aanmaken. Dat is de snelste en meest directe manier om een melding bij onze medewerkers te krijgen. Die meldingen worden toegewezen aan de juiste behandelaar en de status van uw bestaande meldingen kunt u zelf eenvoudig opvolgen. De slimme zoekfunctie geeft u de mogelijkheid het antwoord op terugkerende vragen van u of uw collega snel terug te vinden.

Naast de individuele toegangen voor gebruikers van de software bieden we de verantwoordelijken binnen uw organisatie ook een overkoepelend zicht op de stand van zaken aan.

Dankzij het kennissysteem wordt belangrijke informatie met u gedeeld. Van veelgestelde vragen tot handleidingen. Die zijn 24/7 raadpleegbaar, waardoor u op elk moment toegang hebt tot belangrijke en nuttige informatie. Ook hier helpt de intelligente zoekfunctie u snel en efficiënt de juiste informatie terug te vinden.

Wat moet u doen?
Surf naar ons Self-Service Portal via https://support.cevi.be/. U logt in met uw e-mailadres en kunt eventueel een wachtwoord instellen via de procedure “Wachtwoord vergeten”.
Lukt dit niet of hebt u nog geen login-gegevens? Vraag ze aan via mail naar contactcenter@cevi.be of op 09 264 07 01.